11 November 2009

Gadisku...








Dahulu aku lihat Gadis,
Aku kagum sendirian,
Tuhan itu maha adil,
Aku bertemu Gadis sendiri,
Yang bisa aku dekati.

Senduk ajaib pembuka kata,
Terjatuh senduk disambut aku,
Aku dan Gadis mula bersua,
Meski hanya sekejap,
Ia tetap bermakna,

Aku takut mendekati,
Kerna itulah aku,
Namun hatiku ditarik kuat,
Kau dan aku berkawan,
Kini aku bersama Gadis.

Aku dan Gadis kian mesra,
Hatiku ceria sentiasa,
Kau ada untukku selalu,
Biar apapun kulakukan,
Pasti kau tahu semuanya.

Hari ini sungguh bereti,
Tuhan takdirkan kau ada,
Aku doa umurmu panjang,
Agar kau dan aku bisa bersama,
Selamat hari lahir Gadisku...



-Xack Saputra-

4 comments:

nmasturas. said...
This comment has been removed by the author.
Xack Saputra said...

same2 awk...

=P

Anonymous said...

amboiiii

xack saputra dah pndai bercinta skg

:)

ape2pn smoga semuanya mndpt keredhaan Nya..

Xack Saputra said...

anonymous...
-haha,lawakla komen anda..
-apa2 pun AMIN :-)